Musik-kväll

Sitter här och gör absolut ingenting och det är härligt! Har jobbat nu 6dgr i rad och är ledig imorgon så jag laddar upp för att ha absolut inget framför mig! ^^

image4559

Laddade precis ner Disney Greatest Hits. Åh, vad Disney-låtar är bra! Kan alla låtar från alla filmer utantill fram till Pocahontas (sen blev jag för gammal och hade mer att göra^^) Satt med videon och spolade fram och tillbaka och skrev ner texterna på ett papper.. Det var tider det! :)

Finns det egentligen mer Feel Good-musik är Disney?? Jag blir så varm och fylls med glädje när jag hör dom låtarna!






Kram Liza

Kommentarer
Postat av: Marina

En sak är säker, de gör inte disneyfilmer som förr!
Får rysningar av musiken, och sången =)
Och så vackert tecknat.

2008-01-07 @ 19:25:01
Postat av: Noleime

Åh, vad glad jag blev när jag såg detta inlägget, för jag är ett enormt disney fan!
Jag har säkert 60 disney låtar och ca. 20 disney dvder. Kan precis som du, de flesta låtarna utantill.
Ha det bra!

2008-01-08 @ 16:35:16
URL: http://noleime.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0