Nu är första steget taget!

Jag har bokat klipptid! Wohooo! Efter att ha sett ut så här sen 1936 så ska det vara skönt med lite förnyelse! Haha.

Tack vare min söta vän Anna som också är min medsångerska i vårt grymma band Soul Attic --> tips om den grymma klippstudion Larson&Lange så är en klipptid bokad nu på Onsdag!

Jag vill klippa upp, klippa kortare och tunna ut lite... Klippningen var sjukt mkt dyrare än vad jag är van vid, 500kr! Men då det handlar om mig och mitt huvud så kan det vara värt det.. :)

image4749

Siktar på den rödafrissen.


Nej, nu ska jag göra mig iordning! Ska hem en sväng till Kim&My och länsa lite garderob :)

Kram Liza

Kommentarer
Postat av: josse

blir säkert skitsnyggt, ska bli kul o se sen :)

2008-01-25 @ 16:47:56
URL: http://sanningenomjosefine.blogg.se
Postat av: Kinga

ahhh liza du tar alltid min ide.. jag har gjort en lila blogg, o hinner inte lägga upp den innan du kommer före. haha! aja de spelar ingen roll, men kolla in den på lilacdream.blogg.se, kommer du ihåg din makeover o när du blev fotad o sminkad? var de inte larson o lange som fixade de? haha vilka minnen vi haaaar! puss saknar dig!

2008-01-25 @ 18:47:39
Postat av: Liza

Kingis - Hahaa! Jo, det var det fan nog! Shit, vilka minnen vi har! Den dagen med sjuuukt fult 80tals tema! haha.. ojoj, vad tiden går! ^^ Har du en ny blogg? Klrt jag ska in och kolla! Är ofta inne på din gamla med men du uppdaterar den ju aldrig.. hihi. Puss!!

2008-01-25 @ 20:09:44
Postat av: anna l

ÅÅÅÅÅÅ FINA

Du kommer bli ursnygg, förstår det känns stort o häftigt då det är en trygghet som försvinner MEN inget går upp mot lite förnyelse....du vet jag ÄLSKAR ditt hår nu MEN VET DU KOMMER BLI LIKA SNYGG MED DET NYA...
PUSS PUSS GUMMAN, SKALL BLI SÅÅÅÅÅ kul att se
kram kram

2008-01-25 @ 20:31:51
URL: http://enoka.mikamusik.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0