Tisdagstristess

Fick precis reda på att jag är heeelt ledig imorgon, så det blir en hel förmiddag med systrarna..fika och sedan så ska Liza klippa sig..det är våran tradition..kan inte tänka mig klippning utan två systrar fnissandes bakom mig :)

Har fått rätt så mycket skrivarbeten att göra nu i veckorna..är inte direkt något svårt men vill hellre fila på min novell.
Sätter mig alltid ner för att skriva noveller och dikter när jag bör göra något helt annat, självdisciplinen är inte direkt jättebra.
Delar inte med mig av mina skriverier här alls men tänkte ge er ett litet stycke ur en dikt jag tänkte ha med i novellen..just for fun, om ni gillar det :) Bloggen svävar kanske ut ganska mycket när jag skriver i den, men mode är bara en grej av en massa saker som intresserar mig.

image4826

vi dansar på gatustenarna
in mellan husen och uppför gatorna tar du mig
vi landar mot en gul husvägg mitt i gamla väster
jag hämtar andan och mina knän värker av din hud
"en vän till mig höll i ett hjärta idag"
du slutar andas och hittar min midja under alla jackor
"jag hade velat hålla i ditt"

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gud, vad vackert!

2008-01-29 @ 20:15:07



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0