Trosmode

Den stora comebacken för i år verkar vara granny-trosan. På många håll, på många kändisar och covers ser man denna trosa med lite mer tyg än vanliga :)

image4698

Kontroll-trosan kan den också kallas och funkar genom att stödja ryggen och trycka in magen...

Vad tycker ni om detta mode? Äger någon ett par?

Måste erkänna att jag för nåt år sedan köpte ett par då jag skulle på ett bröllop för att slanka ner min figur i det tighta fodralet.. haha. Funkar gör det ju! Men känns varken särskillt bekvämt eller ser speciellt sexigt ut.. ^^

Kram Liza

Kommentarer
Postat av: josse

jag tycker att det kan vara skitsnygg med sådana trosor, rihanna har till exempel ett par på sig i videon där hon sjunger duett med ne-yo.. men de ska vara lite ungdomliga och inte sådana som på de två första bilderna. då ser det bara tantigt ut..

2008-01-22 @ 18:05:17
URL: http://sanningenomjosefine.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0