Barbie

Som med allt annat mode så faller jag oftast för det när det är på väg ut. Det är väl kanske för att jag lärt mig att tycka om det först då ^^ Det mesta i modeväg kräver lite tid för mig och jag behöver få växa in i gillandet :)

Iaf... Nu är jag helt inne på ett par rosa pumps! Så fräckt!



Dessa från Forever 21 hade gärna fått flyga hit! 150kr respektive 120kr.

Aja, jag får väl söka mig igenom Ebay för att få ett lite vettigare pris då det nog blir på tok för dyrt att bara beställa ett par skor från Forever 21 med frakt och tullavgift :)

Kram Liza

Kommentarer
Postat av: Nicole

Hej. Jag vet att ni redan har pratat en del om detta men jag kan verkligen inte förstå hur ni lyckas få så lite i frakt på ebay.

Vilket ebay är ni inne på, är det Uk?

För det jag hittar är det inte bra frakt på oftast.

Tacksam för svar :)



Kram

Ha en bra kväll

2008-07-16 @ 21:45:56
URL: http://aelma.blogg.se/
Postat av: Liza

Nicole - Jag vet, myyycket av allt på Ebay har en sån sjukt hög fraktkostnad! Många säljare lägger på så otroligt mycket överpriser (som dom sen stoppar ner i egen ficka) för att kompensera då man vinner en grej med väldigt lågt utrops pris. Sjukt dåligt! Dom flesta grejerna jag hittar skickar oftast bara till UK, men jag provar alltid att maila dom och fråga om dom kan tänka sig att skicka till Sverige. Dom flesta gångerna är det helt ok. Dessa personer lägger nästan aldrig på onödigt mycket utan går genom postens tabeller och då kostar det helt plötsligt inte så mkt. Prova att maila folk öven om det står att dom bara skickar till Uk! Kraam!

2008-07-16 @ 23:52:05
URL: http://threeofakind.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0