Fredag

fredag idag, så himla skönt
ska inte ha en sån jäktad helg som jag brukar, blir alltså ingen utgång
ska försöka uppdatera er lite, har köpt lite kläder sen sist..hinner knappt med bloggen när jag jobbar
lite åhus-uppdatering ska det också bli, film och bilder :) så håll ut!

kan ta lite tid då jag för tredje gången har krångel med en laptop
har en hp och strömsladden började glappa för någon månad sen, en dag var den helt död..man kunde inte få ström in i datorn och batterierna slutade att laddas
någon som haft problemet?
ska iaf ut och leta sladd i helgen, hoppas det är fel på sladden och inte något i datorn.. håll tummarna!

nu ska jag fortsätta att jobba, om tre timmar är det helg

under tiden får ni en GAMMAL bild på mig, liza och my



my, liza, kim

puss på er / kim

Kommentarer
Postat av: Linnéa

jag har haft exakt samma problem med min HP-laptop. Fick skickas in på lagning, och har varit bra sen dess=)

2008-07-25 @ 13:29:19
URL: http://linneadahlgren.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0