Klääääder

(mystisk My i en tom rea-avdelning på H&M ^^)

Här är mina "Proffsigt"-tagna bilder på kläderna jag inhandlade idag på Ginatricot ^^ Har inte tid o förfina dom eller fixa något i Photoshop då jag bara har denna lilla stund innan jobb o blogga på.

Dom sålde förresten ut alla fina tubtops-linnen för 49 kr så där kunde jag inte motstå o köpa några :) Sen blev det en helt underbart tjusig klänning som också fick följa med hem (bilden under).



Klänningen som är en tubtops-variant tittade mig och Nathalie i ögonen och skrek "TA MIG". Det blev kärlek vid första ögonkastet. Det var lite problem med o hitta en "S" bara så vi fick personalen o ringa runt tills dom hittade en till mig :) De hade tydligen fått in klänningarna igår och dom var redan slutsålda, haha. Galna töser i Malmö det finns med bra klädsmak ^^

Hoppas inte alla tjejer har en sånhär klänning på Lördag bara..... ^^ risken finns

/ My

Kommentarer
Postat av: Evelina

Uuursnygg klänning!!!:)



Ha en toppenbra kväll!

2008-07-01 @ 20:35:42
URL: http://nybloggkommersnart.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0