Kvällens aktiviteter!

Medans Kim&My ska iväg och se sina idoler, Kent och Håkan Hellström uppträda ikväll så ska jag iväg på tjejkväll!

Jag ska träffa mina närmsta vänner och ha en liten mitt-i-veckan-party-kväll :) Vi har känt varandra i snart 13 år nu och har sååå många minnen ihop! Det blir mys, vin, skratt, och tjejsnack!

S har tydligen fört över alla våra konserter från Högstadiet (vi gick alla i musikklass och hade en massa konserter och uppträdanden varje vecka) på DVD-filmer! Ska bli sååå kul att se dom över 10 år gamla banden, skratta och minnas!

Kvällens outfit ser ut så här:



Svart kjol - Forever 21
Röd siden-skjorta - Vero Moda
Svarta kilklackar i lack - Ebay
Röd oversize kuvertväska - Forever 21

Det blir invigning av min nya fina kuvertväska som jag köpte i New York för bara en hundring! Älskar den! Man får verkligen plats med alla nödvändigheter en tjej måste ha för en utekväll ^^



Såklart medtages lite bubbel! :) Denna är så himla god! Rekommenderas!


Observera den klarblåa himlen ovanför! SOMMAR! :D

Kram Liza

Kommentarer
Postat av: Petra

Snyggt! Gissar att det blev en hel del inköp på Forever 21? Själv fyllde jag en hel resväska när jag var i NY sist...

2008-07-24 @ 10:05:55
URL: http://egokick.blogspot.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0