Måndag

Det är måndagmorgon och jag är segare än segast. Igår bestod min dag utav bussfärd på morgonen hem från Moa till mig, sov 3 timmar direkt när jag kom innanför dörren, gå upp o äta middag, sova 2 timmar, äta lite lakrits o pyssla med blogg/bilddagboken, sova 1 timme, packa inför morgondagen och sen sova hela natten till 04:30 då jag går upp :P

Nu sitter man här, lagom degig och paketerar kameror. Hoppas dagen går fort. Har min dag-vecka så slutar halv fyra.

5 minuters rasten är nog över nu.

Ha en mysig dag.

My är konstigt glad också för att Sebastian kommer hem på Lördag :* miiihhhhh..!!

Kram
/My

Kommentarer
Postat av: Peaches

Hiih! Vad roligt!

2008-07-07 @ 13:36:30
URL: http://iwonderyouwonder.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0