Måndag

Det vanligaste inlägget en Måndag för mig brukar innebära antingen orden "fan va helgen gått fort" eller meningar liknande "jävla jobb".. MEN.. idag så är jag faktiskt hur glad som helst ^^

Det slog mig hur min vecka kommer se ut och det ser inte så pjåkigt ut alls helt plötsligt.

Tisdag - Träffa den bortsprungna respojken Sebastian :)
Onsdag - SE KENT/HÅKAN HELLSTRÖM i Helsingborg <333
Torsdag - Träffa sin bror ifrån Umeå för första gången på mer än ett par år :)
Fredag - Helg!


Spana in förresten mitt "vip"-kort som jag vann på en hemsida :) "Tisdagsklubben" tycker att jag är viktig för dem. Så står det iafl på kortet, hehe. Jag är nog tyvärr den mest oviktiga människa dom kunde få tag i. Får nog ta o besöka klubben så jag får användning av det.

Ha det gott!

/ My

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0