Mums i solen

Efter att ha jobbat kväll o slutat halv tolv så tog det inte många sekunder innan man somna ^^ men idag så tog jag mig ändå i kragen o mötte upp min älskling i stan för en frukost. Klockan tio träffades vi vid lillatorg, väl där satt vi sen i solen o åt nyttigheter samtidigt som vi skvallra hjärnorna ur oss, haha :D

Toast/Ciabatta/Iste och annat gott fanns på meny'n.
Det är verkligen underbart o sitta tidigt på morgonen o njuta i solen. Man borde göra det fler gånger :)

Efter en lång skvallerstund så blev det planering inför helgen, muha. Helgerna med utgång är det vi lever för så vi fortsatte våra raska steg till "Storgatan" o köpte festkläder (bilder komemr i nästa inlägg).


(hade en jävligt stark senap i min oskyldigt goda macka, uhhh. VARNING ^^)


/ My

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0