Onsdag

Nu sitter jag här på jobb o har 5 minuters rast :)
Det är ruggigt kallt ute o kim somna på min axel på bussen hit. Hoppas dagen inte blir lika dryg som igår för då tog den verkligen aldrig slut!

Mina tjajor kommer till mig vid sex på kvällen och sen ska vi gå ut o äta o "catch up some good old memories" haha ;D

Längtar till ikväll. Måste ha nått o se fram emot så man har ett mål med dagen. Fast längtar nästan lika mkt efter en jordgubbsmilkshake från Mcdonalds. Har blivit en dålig vana o handla det efter jobb :)

Ha en bra dag

/ My


Kommentarer
Postat av: moiiis

ey vänta och handla den till efter vi ätit, jag vill osså ha:/ :D

2008-07-09 @ 08:37:27
Postat av: My

Moa - hahaha, jag väntar bar för dig <3 :D Vettesjutton om jag kunnat hålla mig annars.. svårt :(

2008-07-09 @ 14:10:40



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0