Onsdag

FÖR ATT IDAG SKA JAG SE KENT!!!
Vet att Sebastian är grymt trött på att höra mig säga det :$ men jag kan inte bara lägga av. Det är omöjligt. Jag längtar så otroligt mycket till ikväll. Fyfan vad jag ska sjunga !

Kommer vara helt slut denna vecka. Kommer sova max 4 timmar per natt nu i några dagar. Känner att jag håller på o somna när jag sitter upp o jobbar. ufff..

På Söndag har jag bjudit hem Sebastian på filmmys/Middag. Ska göra nått gott ihopa när man har lägenheten själv. Man måste passa på :) Han kom förresten hem igår från Cypern. Det blev hyrfilm (Love in Manhattan) och lite småttgott. Trivdes som fisken i havet!

Annars har jag inte så mycket mer o bjuda på. Tänk på mig 19:30 - 00:00 <3 Några av de bästa timmarna på länge för mig :')

/ My

Kommentarer
Postat av: Peaches

ååh, jag minns när jag var på deras signering :D det var grymt

2008-07-23 @ 13:03:36
URL: http://iwonderyouwonder.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0