Sneakers med klackar?

En sak som jag aldrig har gillat och säkert aldrig kommer att gilla är när man sätter höga klackarsneakers/tränings-skor. Jag tycker rent ut sagt att det är gräsligt! (vet att många gillar det så no offense^^)

Jean Paul Gaultiers nya skor som kommit ut på marknaden är ett riktigt prakt-exempel på det jag inte gillar:



Men som sagt. Smaken är delad, som tur är :)

Här slänger jag istället in en bild från New York när vi träffade The Man HimSelf!



(ok, inte på riktigt. Han var iof gjord av vax, men ändå :) )

Kram Liza

Kommentarer
Postat av: Kinga

Då har du inte sett mina högklackade converse, eller mina rosa ? ÅH du hade älskat dem, tro mig!!! :)

2008-07-22 @ 23:03:43
URL: http://accesstobeauty.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0