Torsdag

Idag är det ännu en arbetsdag, hehe. Väcktes imorse av ett sms ifrån min kära Nathalie och sedan stack vi till parken med en massa Loka, Bullar, Jordgubbar o Cashewnötter ^^ Underbar start på dagen även om det var olidigt varmt så vi stack hem efter två timmar, haha!

Vill gärna ha lite färg inför utgången på Lördag :) Ny klänning, färg o gott sällskap kommer göra kvällen kanon! längtar.

Nu måste jag fortsätta o fixa min mp3 inför jobb. Det är min räddning så ingen jobbig tar kontakt med mig o vill berätta sin livsfilosofi mot min vilja ^^

Ha en trevlig dag!!

bjuder på en bild på mig o Jerry Springer :)

/ My

Kommentarer
Postat av: Peaches

Förlåt om det är mycket tjat, men det är så roligt att höra andras åsikter! Har du lite tid över så vore det jättekul om du ville läsa och tycka till!

2008-07-03 @ 15:51:31
URL: http://iwonderyouwonder.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0