Torsdag

Det känns som om dagarna bara flyger iväg när man jobbar. Vi har snart lunch och ändå så har jag knappt hunnit göra nått idag. :O

Ska sitta o sortera nålar + vika papper = aj aj stick stick aj aj papercut :( känner det på mig.

Annika försvinner från jobb också om 1½ timme <3 r.i.p

På fredag ska jag, moa och kim försöka överleva på Möllevångstorget o leta kol och tobak till Moas stora vattenpipa (som hon aldrig använt !!!) Tänkte sitta i en park på Fredag o mysa lite :) sånt tycker vi om.

Nu ska jag fortsätta riskera livet! skämt o sido.

Kramar :)

/ My

Kommentarer
Postat av: nath

ey! vadå "jag, moa och kim"!

2008-07-10 @ 12:30:24
Postat av: My

Nathalie - jaha :O trodde du skulle komma senare med Simon eller inte komma alls för att du skulle vara med Simon :)

2008-07-10 @ 14:04:19
Postat av: moa

iih natha osså vara med, moa my kimme glaaoda:* vi kommer dö där haah

2008-07-10 @ 14:09:25
Postat av: nath

hahaha I'm in! hoes before bros' ;)

2008-07-10 @ 22:56:35



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0