Torsdag

Jag håller helt seriöst på att somna vart 13 sekund här på jobb. Det är helt galet och Kim får skrika mitt namn för att jag ska hålla huvudet högt. hahaha.

Men det var minsann värt det! ( Har sovit max 4 timmar varje natt i 3 dagar )

Var och såg Kent (och Håkan Hellström) i Helsingborg igår. Det var något av det finaste jag sett. Går inte o beskriva känslan jag hade i kroppen när Kent körde "Kevlarsjäl". Jag börja gråta (inte lipa med röda ögon) utan bara någon liten tår längst kinden, precis lagom. Sjukaste känslan :) Vilket ös i publiken och vilken upplevelse att se dom så nära.
Vi trängde fram oss rätt rejält och var ungefär vid staketet. Jag MÅSTE se dom igen snart och då ska Sebastian också med mig. Ringde upp honom o lät han höra varjegång en låt kom som vi gillade (alltså ungefär helatiden, hihi).

Nä! Mer om Kent och det sen när ajg har lite bilder o videos o dela med mig :)

Idag ska jag träffa min bror, brorsbarn o lite smått o gott hemma hos Pappsen <3 Ska bli trevligt med tanke på att jag inte träffat honom på 8 år. Dum dum dumt att jag är så trött bara. Finns det något tips förutom att dricka/äta socker, lyssna på musik o frysa som håller en vaken?`har försökt alla tre grejjer nu konstant men det ger ingen verkan.

Nu är rasten slut.

Ha en underbar dag!
/ My Kent Gustafsson

Kommentarer
Postat av: Denying

Kaffe och energidrycker ;)

2008-07-24 @ 13:28:52
URL: http://denying.blogg.se/
Postat av: LILIJA.COM

Var också där :D

Lyckades dock inte tränga mig fram ändå fram!

2008-07-24 @ 13:44:02
URL: http://lilija.com
Postat av: nath

jag vet att du inte gillar kaffe my, det är äckligt jag vet. men om du pressar i en massa citron så får du bort det mesta av kaffesmaken och det håller verkligen dig vaken flera timmar :D (testa dock aldrig på kvällen) PUSS

2008-07-24 @ 14:44:39



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0