Gårdagen i bilder :)

Gårdagen i bilder!
Igår hade jag en utav dom finaste dagarna i mitt liv. Var med mina fina vänner Moa och Nathalie exakt hela dagen från morgon till nästa morgon ^^

Vi började med att cruisa i moa's bil till stranden "Sibbarp" för att senare åka till Maxi o handla mat :)
Förfest hos Moa blev det sen där vi satt o drack malibu o shootade.

Kortlekar och ordlekar fick avsluta vår knasiga förfest innan vi stack till Slagthuset där vi shakade järnet!

Dyr men underbar kväll och om jag kunnat så hade jag gjort om den alla dagar i veckan livet ut!
Med den största baksmällan i världen kan jag ändå säga att det var värt det (och jag är inte ensam, hahaha).

















Svara på lite kommentarer o blogga hinner man alltid med ^^

Så! nästan alla bilder inne :)
Kommer fler senare för den nyfikna.

/ My

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0