Dagens aktivitet



Har precis kommit hem från en lååång dag på stranden med syster. Efteråt gick vi hem till Liza och det första vi gjorde var att sätta igång ps-spelet 'Guitar Hero'.

Jag hade aldrig spelat det innan och var lite skeptisk till om jag ens hade klarat det ^^ men fy sjutton vad mina fingrar blöder nu, hahaha. Så hiiiiimla roligt spel. Jag gick helt lös på vissa rocklåtar där, speciellt "When you where young" med The Killers! Så roligt det såg ut när Liza och jag battlade, hahahah. Kan börja skratta bara jag tänker på hur det såg ut när vi skakade våra gitarrer samtidigt som vi tappert knapprade på knapparna. Och för att vara första gången för mig så spöade jag skiten ur Liza i många låtar :D

Ni måste pröva!

/ My

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0