Förberedelser!

Det är så trist när man inte har tid att vara sjuk och är det! Nej, nu ska jag tränga bort mina trötta tankar och fokusera på det som faktiskt är det viktiga just nu, Kim&Mys student på Torsdag!

Jag är riktigt stolt över mig och mamma som har planerat, fixat och donat för att försöka få fram den bästa festen för våra gummor! Den kommer bli sååå bra, ni ska få se!

Nu blir det därför en hejvild bakningsdag för mig! Efterrätter ska göras och bakverk ska skapas! Nu ska jag inta köket och stöka till! Ni ska få se bilder på allt på Torsdag! Efterrätterna kommer bli så fina!!

Haha, hittade denna bilden på nätet! Så här skulle man mycket väl ha kunnat göra idag. Pluspoäng till tantan med den vilda fantasin, haha!





Kram Liza

Kommentarer
Postat av: Lilla Fröken

Oj oj vad spännande för dem! :) Hoppas planeringen går som ni vill.

2008-06-03 @ 19:55:37
URL: http://ellikaramelli.blogg.se/
Postat av: Camilla

Haha va roligt att göra så :) åh är det på torsdag dom tar studenten. Längtar ju tillbaka dit sjäv den här tiden ppå året. tog själv studenten för 3 år sedan och det var superkul!

2008-06-03 @ 20:25:38
URL: http://gefletjejen.devote.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0