Godmorgon

oj..

Gick och la mig runt nio halv tio tiden igår och vaknade PRECIS, whoopsy. Jetlag är inget att leka med :)
Jag var så trött igår att jag gick omkring o trodde det var nyår i förrgår, hahah!

Tyvärr har liza alla bilder hos sig så jag kan inte visa något så det blir inget megastort inlägg från mig.

Idag ska jag träffa min älskade Nathalie och senare blir det besök hos Sebastian!
Moa och Jesper, när ska vi ha våran dag? :) en fågel viskade i mitt öra.

Nu måste jag packa upp, allt ser likadant ut som igår när jag råka slockna lite för tidigt. Duschen längtar jag till, inga fler flipflops/påsar på fötterna (gemensam dusch är inget för mig haha) men framför allt inget klorvatten. Kranvattnet i NY var helt klorigt! Räligt o ens försöka dricka.

Fan vad malmö är grått... jag måste göra nått roligt innan jag kommer in i en deprission..

no question about it!

/ My

Kommentarer
Postat av: moa

snaaaaaaaart hoppas jag :* :D vi får bestämma när hela högen är tillgänliga :D

2008-06-22 @ 15:45:15



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0