Heeeeeemmaaaa!

ÄNTLIGEN är vi hemma efter 23 timmars hemfärd med tågbyten, bussbyten och flygbyten. Man är inte helt på topp om man säger så ^^ Har inte sovit på si så där en 36 timmar eller så.

Men en sak vet jag iaf.. Hur skönt det än är att vara hemma igen, hur skönt det än ska bli att få sova i min egen säng, hur gott det än är att kunna dricka kranvatten igen och hur skönt det  än är att kunna duscha i lugn och ro så måste jag faktiskt säga: JAG VILL TILLBAKAAAA!



Vi har haft en helt UNDERBAR resa!! Jag kan inte med ord beskriva vilken upplevelse det har varit att vara i THE city. Så många intryck, så många människor, så härlig stämning, så underbart folk, så mycket shopping och så stort av allt! Det kommer ta en bra stund innan detta kommer smälta...

Nu sitter man här i sin lägenhet igen och det känns som att man snart ska gå ut från dörren och bara ha 20 meter till Time Square igen!

Jag ska dit snart snart snart igen med gummorna, det är en sak som är säker!

Bilder kommer såklart! Vi har, utan att överdriva, tagit ca 1000bilder, haha! Så ni får bereda er på att bloggen kommer att bombaderas med New York-tips, restaurang-tips, shopping-tips och helt enkelt ego-bilder på oss från The Big Apple framöver!


Oss tre i Central Park

Nu ska jag kika igenom alla bilder, packa upp lite smått och ta på mig min underbara nya fleece-morgonrock som jag köpt på Century21 ^^

Kram Liza

Kommentarer
Postat av: - PiggyLotten, Elin

Jag ser fram emot bilderna :) Synd bara att jag inte själv kan ta mig dit, inte ensam iaf. haha. ;)

2008-06-21 @ 20:27:32
URL: http://piggylotten.blogg.se/
Postat av: Mamsen

Oj, vad jag e glad att ni e hemma....älskar er!!!!



Mamsen

2008-06-21 @ 21:11:07
URL: http://www.metrobloggen.se/puzzelbiten



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0