Måndag

Jag kan inte sova mer nu, det är omöjligt! Istället för att ligga o vrida sig så är det lika bra o gå upp. Ska egentligen gå upp fem (tar bussen halv sex till jobb). La mig alldeles för sent också så har sovit fyra timmar, snacka om att jag kommer vara helt slut i eftermiddag? Bra start första dagen på ett nytt jobb, haha. :)

Men även om jag fasar för denna dagen så är jag så jädrarns lycklig och inget kan ta bort den känslan :) Jag vill bara blunda o försvinna i vissa stunder ett bra tag, inte behöva gå till jobb o knega.. Men den som väntar på nått gott..

Nu ska jag nog börja leta kläder innan allvaret börjar, doh.

Wish me luck!

/ My

Kommentarer
Postat av: Lillis

ah så du jobbar förmiddagar denna veckan?? Bra då kommer du på torsdag på lite tårta hoppas jag :)

2008-06-23 @ 12:14:53
URL: http://liiillis.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0