Måndag

Deppigt, läs på egen risk :P

Varför denna ångest? Allt i mitt liv är bara ångest. Är inte glad för nått. inte ens för att jag går ut på Torsdag. Vad händer? är detta normalt?

Det sägs att den sista tiden i trean innan studenten är den roligaste i ens liv. Jag har inte kännt något roligt, bara massa prov på prov på prov. Inga lekar, ingen sammanhållning i klassen, alla skiter i vilket. Tjejerna i klassen är dom som hjälpt till med att ordna flak, samla in pengar, utsparkslåt, pynta flaket m.m Ingen bryr sig ett jäkla skit.

När man slutar så kommer jag knappt vara glad. Har inte fått kämpa för mina betyg för det har varit för enkelt att få dom (kan låta konstigt). Det enda jag kommer vara glad över är att jag klarade Matte B, fick mvg på projektarbetet och att jag har gjort Camebridgeprovet. Ingen befrielse direkt att sluta när skolan var så slapp.

Kan riktigt se mig själv springa ut ur skolan och låtsas-skrika, jag har ju 3 timmars skrivning i engelska den 11 juni. Kul att ta studenten när allt ändå inte är klart?

Sen börjar jag jobba den 16 juni. 10 veckor i LUND (stad som jag inte tycker om). 5 veckor natt och 5 veckor dag (dag måste jag gå upp 05:00 och är inte hemma förrän 17:00 pga resvägen) (Natt börjar jag 3 och slutar 12). Jag skiter i om jag får bra betalt, jag hatar pengar (låter konstigt men sant). Vill hellre ha ett liv med mina närmaste och ha roligt än att slösa livet på nått man inte vill göra.

Man lever bara en gång?

Fan vad jag måste rycka upp mig, och det snabbt.

Linné säger:
vi får snacka ut imorgon
Linné säger:
slår dig en pling när jag e klar med mitt prov vid kanske 2-3

Kul o ha snälla vänner som bryr sig, hoppas han är beredd på besten My bara :),,,,

/ My

Kommentarer
Postat av: mosis

och jag sitter här och gråter över att allt tar slut nu och över att jag inte tar studenten med mp1e. det är ju verkligen så att där hade alla brytt sig. fyfan vad jag saknar den tiden och tattisarna och allt som hörde till.

"tänk när vi står där på studenten om 3 år och klarat allt" kommer jag ihåg att vi sa, vi sa aldrig hur och det önskar jag att vi hade för då hade det varit att klara det tillsammans.

nej nu ska jag sluta och inte deppa mer. men jag saknar det, så förbannat mycket.

2008-06-02 @ 01:33:23
Postat av: Lillis

Amen gumman, inte fan ska du deppa. Det kommer ju bli skiiit kul, du vet hur mycket vi har haft nu i slutet och hur duktiga vi tre har varit. Alltid varit i skolan och gjort allt vi skulle göra. Vi har varit så duktiga att vi förtjänar att vara glada. Jämför oss tre poowergirls med resten av den slappa skolan.

NEJ du nu ska vi ha skiiit kul på torsdag och inga ledsna miner min vän :) btw om du kollar detta nu på morgonen vi ses på centralen 20 i 10 och snälllla ta med glass =)

2008-06-02 @ 08:04:49
URL: http://liiillis.blogg.se/
Postat av: Mamsen

Allt kommer att bli bra gumman!!!!!



Älskar dig!!!!

2008-06-02 @ 09:27:43
Postat av: Kim

Jag kan ju säga att jag känner ungefär likadant, är också ganska neutral mot studenten. Jag tar ju min i morgon. Alla andra verkar vara så jävla hajpade, men vafan? Känns inte speciellt för mig heller. Vi kan vara onormala tillsammans.

2008-06-02 @ 12:10:05
URL: http://kimzor.blogg.se/
Postat av: Anna

usch jag fattar verkligen det där med att inte kunna njuta av studenten och sånt fast man borde! Håll ut, jag tror det fixar sig! Och jobb är ju aldrig kul... men varför tycker du inte om Lund? Bara undrar, hade varit kul om du svarade.

2008-06-02 @ 16:25:30
Postat av: My

Anna - Tack för uppmuntrande kommentaren :) hehe inget speciellt emot Lund har alltid bara haft en grym otur i den staden (om man kan ha det), lite hatkärlek.

2008-06-02 @ 17:42:26
Postat av: cE

Man lever bara en gång, visst det är rätt men tänk på att man lever ju faktiskt ganska länge, 70-80 år ca... du har ju några år kvar! Finns här för dig, varesig du vill det eller inte :)

2008-06-02 @ 19:37:29



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0