Onsdag

Nu har precis ett flak med 30 ungdomar åkt förbi med låten "Det snurrar i min skalle".. AHH jag vill också! Så himla frestad jag varit att ta min egen student nu i 2 hela dagar!!
 

IMORN IMORN IMORN! ord kan inte beskriva så glad jag är för det!
Så många som ska titta på mig när jag springer ut, vilket lyckorus!

Hela min familj verkar ha gjort en så fin studentfest också, så himla glad jag är att jag har dom.

Allt funkar så bra för mig. Skulle inte vilja byta ut mitt liv mot nån annans. Kanske jobb men det har jag valt att inte tänka på så mkt nu ;D

Igår när jag solade så grät jag. Coldplay i lurarna fick mig att gråta :'). Att Chris Martin's vackra stämma ska eka mot mina öron är helt overkligt. Helt jävla overkligt.

Nu ska jag dra mig tillbaka. Ha en skön dag och ursäkta igen för bloggtorkan.

Kramar
/ My

Kommentarer
Postat av: Marina

Härligt med så positiv stäming! Ha en underbar dag!!

2008-06-05 @ 07:09:50
URL: http://hennes.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0