Sex And The City

Försöker catcha up mig på mina stammisbloggar nu. Det är en del att läsa när man varit borta i 13 dagar, haha. Märkte att en stor nyhet när vi varit borta är att det kommit ut att både Cynthia Nixon och Kristin Davis gjort plastikirurgi inför den nya filmen.



Men snälla, det tog jag nästan för givet. Enligt dom båda så "drevs" dom till det av all hysteri som rådde. Lite töntigt uttal, men är det verkligen en sån chock att dom gjort det??

Aja, som vi skrev när vi var i New York så träffade vi på Cynthia Nixon (Miranda) i tunnelbanan och pratade lite med henne. Det var inget jag tänkte på då, mer än att hon såg lite sliten ut utan smink. Så stora ingrepp har iaf inte hon gjort ^^

Bilder på Cynthia kommer senare idag :) Men då hon skulle hoppa av efter att vi pratat så hann vi inte ta en bra bild. Så ni får nöja er med skakiga stalkings-bilder på henne som vi tog innan vi vågade oss fram o prata, haha.

Kram Liza

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0