Torsdag

Jag bara måste bli frisk till helgen iafl, det får inte fortsätta såhär. Längtar som en idiot. Har saknat mina små knastar Moa och Jesper som en galning :) <3
Har sjukans ont i halsen och huvudvärken verkar inte gå över. Har haft det sedan Tisdags så jag borde vara frisk till helgen, hooppas hoppas hoppas.

Idag ska min fina vän Hillevi ha fest, jag måste försöka komma. Varför kunde jag inte förutspått att det skulle bli kallt i Måndags så hade jag tagit mer kläder på mig? Usa-vädret har lurat en att det är varmt i skandinavien också :/

Fick ett gulligt sms från min killkompis Jesper nu : "Jag hade seriöst bara kunnat sitta o småkrökat o snackat med er. Ni är mina absoluta favoriter :) Har alltid roligt med er"
Jag vill jag vill jag vill. Får ligga o vila upp mig idag.

Igår sa jag förresten hejdå till Sebastian :( <3Han sticker till Italien i två veckor nu.. Fan vad jag kommer sakna honom. Vill inte riktigt tänka på det för då blir det jobbigare.

Ha en fin dag.

/ My

Kommentarer
Postat av: lillis

Hej gumman. e du sjuuuk? nää! Du måste titta förbi ikväll iaf. bara smaka lite tårta :) MÅSTE!! =)

2008-06-26 @ 11:37:55
URL: http://liiillis.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0