Torsdags mys med mig själv :)

Ja, jag börjar bli lite småkrasslig känner jag. Förklyningen har kommit och huvudvärken verkar inte vilja avta. Orkar inte bli sjuk! särskillt inte som jag ska jobba hela helgen...

Aja, jag får kurera mig med lite nektariner och de nyaste avsnitten av So You Think You Can Dance! Det börjades sändas i USA i början av denna månad och jag är hooked! Älskar det programmet!



Efter varje program så har jag fast beslutat mig för att banta och börja dansa, haha.

Vi har visat detta nummer förr men både jag och My är helt frälst i förra årets Lacey och Camerons uppträdande. Det är så fantastiskt bra och känslofyllt! Till och med nu, efter att ha sett det säkert hundra gånger så får jag rysningar och tårar i ögonen.



Kram Liza

Kommentarer
Postat av: G

Det är ni inte ensamma om ;)

2008-06-27 @ 00:25:02



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0