argh

ahhhhh jag blir galen på min skola, detta var droppen!
Mediegymnasiet är nog den mest slappa och slöa linjen jag någonsin hört talas om..

Måndag - går till skolan nio, får reda på att lektionen är inställd och att nästa börjar ett. Lektionen klockan ett var en genomgång av provet sen får vi gå hem. = onödig dag

tisdag - läraren är sjuk, som tur var får jag reda på det dagen innan. = onödig dag

onsdag - Religion en timme sen får vi arbeta med projektarbetet, vilket resulterar i att man går hem. = Onödig dag

torsdag - Går till skolan klockan tolv, får reda på att hela dagen är inställd så man traskar hem igen = ONÖDIG DAG.

Fredag?

Fan vad jag är sur nu, jag hade kunnat vara hemma hela denna veckan och inte missat ett SKIT!
Nästan så man borde skippa morgondagen bara för att protestera. Mediegymnasiet har förstört min framtid :|
image5253
/ My

Kommentarer
Postat av: Lillis

hahaha.. ellerhur.. fan de e inte klokt. Men jag e hellre hemma än sitta o sega i skolan om jag ska vara ärlig :D

2008-03-06 @ 17:02:06
Postat av: michelito

du är inte ensam my om att ha en förstörd framtid! :P

2008-03-07 @ 20:01:45
Postat av: Sanna

Är mediegymnasiet verkligen så kasst? :| Jag som har valt det! Buhu.

2008-04-30 @ 14:54:07
URL: http://sannadahlgren.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0