bland blommiga sjalar och dikter

image5444

idag tog jag och my oss ut för att hämta mitt pass.
passet fick jag, numera får man inte göra miner på fotot så jag ser lite dyster och emo ut men det är lugnt.
sen så snubblade jag över en gudomlig blommig ljus sjal i stan.
men det blev bättre, för när jag kom hem så låg det ett ljusbrunt stort kuvert på köksbordet.. adresserat till mig.
Sju sekunder senare förstod jag att det var Ponton som hade kommit, jag har blivit publicerad i tidningen och får därav tidningen gratis (annars får man nog beställa den). för er som inte vet vad Ponton är så kan ni kolla här
och för er som inte orkar så kan jag berätta att det är en litterär tidskrift för och av unga.

foton på sjalen och passet (om jag vågar ^^) kommer senare.
vill ni se dikten jag fick publicerad också? vet inte direkt om det är kul för er att se men vill ni så får ni säga till :)

puss! / kim

Kommentarer
Postat av: paupion

JAG VILL SE DIKTEN! :)

2008-03-20 @ 18:47:10
Postat av: sara

visa den?;D

2008-03-20 @ 20:46:21



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0