Ebay-span

Åh, ibland hittar man sina drömklänningar Ebay. Dock är det rätt sällsynt att jag hittar ngt som är kärlek vid första ögonkastet (i min prisklass iaf) där men idag sa det klick direkt!

image5332

Dessa 3 underbara klänningarna finns just nu uppe och jag väntar spänt på att se hur högt upp priset går. Just nu ligger dom på 13kr, men dom lär väl gå över min budget antar jag. Three days to go.

Aja, se men inte röra då.. ^^

Fick en fråga på hur jag hittar mina fynd på Ebay. Det första tipset är att faktiskt veta vad man är ute efter. Att bara söka på Sweater i min storlek är knappt lönt. Ja, om du inte vill leta igenom dom 93 624st auktioner som kommer upp vill säga ^^ Sedan bevakar du dom billigaste som finns där och väntar med att lägga ditt bud tills dom sista 20sekunderna innan auktionen går ut. Annars trissar du upp priset i onödan. Ska se om jag kan pyssla ihop ett litet Ebay-inlägg om lite mer tips o så till er!

Kram Liza

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0