Gårdagens utgång!

Igår drog jag, Kim, Marina och Nathalie till en klubb som heter Wonk.
Det är ingen "vanlig" klubb utan en mixad gayklubb.

"Klubben tillhör en av Malmös få mixade gayklubbar men här dansar de flesta - gay som straight. Klubben Wonk har fått sitt namn efter den glamourösa dragqueen Wonk. WONK vann Öresundspriset på QX Gaygala 2004 och tog sig till final i bäst i stan 2003 som anordnas av Allt Om Malmö." / Wonk.se

Det var himla trevligt att vara där.
Dragqueens är så snygga!!
Jag ville så gärna hitta min STANFORD! ^^ (bilden under)
men det var svårare än vad jag trodde



Här är lite foton för de nyfikna!

image5200image5201
image5202image5203
image5204image5205



Ta videon med en GRYM nypa salt :) Vad passar inte bättre att värma upp inför en gayklubb med britney spears? :D

/ My

Kommentarer
Postat av: L

Är det någon som bråkar i bakgrunden? :S

2008-03-02 @ 22:05:03
URL: http://foreever.blogg.se
Postat av: Kim

L - Haha nej! ingen bråkar..det är bara jag som pratar :P

2008-03-03 @ 10:28:23
URL: http://threeofakind.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0