godkväll

Idag är en sån dag då jag inte har orkat någonting.. inte ens o blogga =O..

Jag har legat invirad i mitt duntäcke säkert 75% av hela dagen och bara degat. Det är Etage ikväll och en massa folk jag känner ska dit, men jag orkar verkligen inte utekvällar just nu ^^ Har saknat myskvällar nu då jag har festat och haft mig i väldigt många helger i rad. Det är inte jag helt och hållet även om jag älskar en utekväll med roligt folk, jag är mysmästarN ju :)

Idag skulle jag blogga, jobba med mitt Projektarbete, Gå en promenad i solen och en massa annat nyttigt, men nej nej så blev det inte alls. ^^

Hoppas verkligen det är fint väder de närmaste dagarna.

Nu ska jag fortsätta min otroligt nyttiga kväll :)
Kram på er!

image5428

/ My

Kommentarer
Postat av: kaja

Hei:-)
Jeg lurer bare på om dere(my og kim) synes den tannblekingen dere prøvde for lenge siden fungerte bra, så dere effekten lenge/ser dere effekten av den ennå?;-)
God påske!

2008-03-20 @ 00:17:10
Postat av: My

Kaja - Hej! :) Javisst fungerade den, speciellt direkt efter varje tillfälle. Resultatet mattar dock av med tiden men jag tycker ändå att det har hållt ganska bra. Kramar!

2008-03-20 @ 16:51:41



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0