godmorgon

Godmorgon Sverige!

Idag är det söndag (fyfan).
Helgen har blåst bort, bokstavligen! Har aldrig varit med om att en helg försvunnit så fort.

I Fredags hade jag mys med mina systrar <3 längesedan. Vi bakade och mös till tvn hela kvällen :) Pappse kom också på besök

I Lördags var jag ute med några fina flickor.
Bilder kommer i nästa inlägg.

Idag ska jag (blir tvungen) att skriva två bokrescensioner, ska även se filmen "Stand By Me". Har hört så mycket om den och måste se den nu :) nån som vill se den med mig? jag är i stort behov av socialt umgänge idag ^^ annars blir jag galen.

Tänkte röjja upp i mitt rum också, måste få lite plats o gå på :P Kom på mig själv igår med att ta det som låg längst fram i garderoben bara för att jag inte orkade leta (allt rasar ner på marken så full den är).
ÄNDRING MÅSTE DET BLI :) Skam!

Ska ändra om på rummet också, har märkt att jag konstigt nog blivit mer sjuk när jag har min säng på en viss plats i rummet, tro det kan bero på ventilen.

Så mycket planer, så lite tid!
Jag måste nog ta av mig morgonrocken och börja leva dagen lite!
image5199
/ My

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0