Godmorgon

Idag är det torsdag och jag har haft en gryyym sovmorgon, ända till halv elva har jag sovit!

Igår såg jag på "Det okända" och det skrämde skiten ur mig så en viss tvillinsyster fick campa i mitt rum :D hahah.

Idag är det Redovisning inför hela klassen som gäller. Jag och mina två tjejkompisar i klassen ska redovisa om I & U-länder. Wish me luck..

Gud vad jag längtar till jag o flickorna ska se Lykke Li på fredag !! Har lyssnat mig igenom alla hennes låtar nu denna veckan tsm med Kim så vi är väl förberedda. Vi ska stanna på nattklubben senare också och ha kul, det blev ändrat så nu :)
Jag har festat 11 helger i rad nu, ELVA det är rätt sjukt, men jag klagar inte ^^

image5252

/ My

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0