Godmorgon

Idag är det Tisdag och jag slutar härligt tidigt idag :) Ska jobba lite med PA bara, ah den skiten ger mig magsår..

Jag vaknade imorse och mådde illa, ännu en gång har jag drömt att jag ätit som ett odjur! Det är riktigt läskigt o verkligen känna illamåendet när man vaknar, sätter sig psykiskt ^^

Idag är det tråkigt väder och jag känner mig dessvärre lika tråkig som vädret, tror jag ska sätta håret i en toffs och bara skynda på dagen lite.

På Söndag så ska jag förmodligen ta några ansikts-shoots på makeupstudion. Dom ville ha mig där till ett Rockabilly-tema, haha. Sotiga ögon, röda läppar a lá Dita von Teese. Får se om allt går bra för då går jag med på det :) Alltid kul o ha lite bilder.

image5305

Nu måste jag kila gott folk.

/ My

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0