Godmorgon

Idag är det Onsdag.
Jag har sovit alldeles för länge och för bra så jag är helt slut idag ^^ vilket dilemma..

Idag blir det 1 timmes religion och 1 timmes Projektarbete sedan slutar jag.

Ska ta mig en promenad till kronprinsen där min kära syster bor <3 Vi ska fika på Knus och mysa :) Alldeles för längesedan sist, haha.

just nu väntar jag på mina ostfyllda varma mackor *mums* Dom väntar på mig därute så jag får kankse gå och titta till dom lite.

Uppdaterar om det händer något spännande...

btw så ser det ut att bli fotografering för mig på Söndag. Min makeupartist skulle ringa mig idag och prata hår,smink och kläder, yes!

/ My

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en bra dag :)

2008-03-12 @ 08:13:01
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0