Godmorgon

Idag är det Fredag. Michelle, det är LOV!!!

Är lite deppig, jag är så trött o mår illa av allt =S
Känner mig kinkig..

Egentligen borde jag vara hur lycklig som helst för allt går i rätt riktning, det kan ju bara bli bättre efter allt som hänt :) Men människan är väl gjord att inte fullständigt förstå hur bra den egentligen har det?

Vad händer idag? Det får vi se :) Har många dagar o planera på.

På Lördag är det melodifestivalen med hela familjen och på söndag är det fotoshoot hela dan.

Btw, Jag är beroende av "under månen" med Lars Winnerbäck :) Glad nu Alexander?

image5325
(jag blir så sugen på coldplay när jag ser denna bilden :* )

/ My

Kommentarer
Postat av: olle

haha ja sa jö det :D

2008-03-14 @ 13:42:29
URL: http://www.geekthatleak.blogspot.com/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0