Godmorgon

Idag är det Lördag och det är ingen vanlig Lördag utan Familjen Gustafssons Påskfirande! hahah. Tror aldrig vi firat påsk riktigt så här stort innan :) (inte för att det är stort, men större än inget firande alls).

Jag har sovit så himla gott inatt, jag har dock börjat drömma väldigt sjuka drömmar. Igår drömde jag att jag skulle tävla med en kompis i ett skräckhus. Vi fick se två olika dörrar FULLA med 1 meters spindlar, en av dörrarna ledde till utgången och en annan till ett rum med döda barn =S Såklart så tog jag den vänstra dörren och kröp med spindlar på hela kroppen till utgången, woho rätt dörr.

image5461

Idag drömde jag att jag var en Man utklädd till kvinna, hahaha. Det var helt galet, Jag och mina systrar (som också var killar under allt smink o alla kläder) skulle äta middag med okända killar och det blev kaos.

Nä jag orkar inte drömma sånna tokiga drömmar, man blir ju rent rädd för sig själv :)

Nu ska jag alldeles strax börja fixa till mig så jag ser ut som en människa :) måste bara sträcka lite mer på mig.

Kramar My

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0