Godmorgon

Idag är det Måndag och jag + (alla?) är lediga från skolan :) skön start!
Jag har börjat sova ovanligt länge dessa senaste dagar och drömma dom sjukaste drömmarna jag varit med om. Tur att Liza väckte mig idag med sitt telefonsamtal annars hade jag nog fortsatt o drömma om en kapsylöppnare som var formad som en gris med hatt (barndomsprylar). Helt absurt ^^

Jag, systrarna och Pappa ska förmodligen äta någon matbit idag och "fira påsk". Får se om det blir av, alla verkar väldigt oengagerade, t.o.m jag.

Nej nu börjar snart Våra Bästa År och Oprah, härligt att man kan se det! Lite halvtråkigt avsnitt på Oprah idag men vafan :)

"Oprah hyllar det bästa med Amerika: hamburgare, en musiklegend och en ovärdelig amerikansk skatt. Komikern och skådespelaren Chris Rock besöker studion."

Nu ska jag göra mig en mysig frukost!
Kramar My

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0