godmorgon

Idag är det "lill-lördag"!
Kort dag i skolan, ska nog sitta kvar och leka med mitt projektarbete dock, verkligen jättekul.. :)
Men jag har kommit rätt långt nu så jag kan stoppa närsom och säga att det är klart, men jag är inte den som är den och monstrar på lite mer, hehe.

Igår var jag i stan med Sebastian och kollade kläder, det var mysigt. Han är så snäll den filuren. Känns som jag känt honom längre än vad jag igentligen har. Sånt gör en jätteglad :)

Snön har lagt sig här nere och solen skiner, det är så fel. Kom ihåg förra året vid den här tidpunkten då kunde jag gå i mina öppna skor, solglasögon och klänningar. Har t.o.m ett foto ifrån denna månaden där det är störtvarmt!
Värme kom!!

Lördag är det S.M.A.S.K (malmös melodifestival kan man säga). Hela familjen ska till slagthuset och se det, äta en liten bit, festa lite och ha kul. Haha ska bli kul som sjutton. Inte alltid man får festa och ha kul med familjen!

Nu ska jag kila, Ha det fint allihop!
Kram My

image5495
(bild ifrån S.M.A.S.K - Sveriges MusikAkademikers Sång "Kånntest")

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0