Godmorgon

Idag vaknar man av att en viss tvillingsyster står lutad över en med smarties-burken i handen. hahahah hon är som en tvättbjörn, lika slug och tjuvaktig. Farväl smarties, hann aldrig smaka er men ni var säkert goda.

image5541

Idag mår mitt huvud lite dåligt, den skriker efter vatten och då har jag ändå druckit en heeeel bägare under nattens gång. Men jag är inte den som är den så jag ignorerar och fortsätter dricka, ska ut idag igen med familjen ju!
Idag ska jag ha en riktigt mysig dag. Ska vakna och göra vid mig nu för att senare sätta mig med familjen samlad på Piccolo Mondo (italiensk restaurang i Malmö) och äta världens fettigaste rätt, hähä.
Senare går alla familjen Gustafssons fötter vidare till slagthuset där vi ska se på S.M.A.S.K (musikföreställning), vi lär stanna sen på efterfesten (iafl brossorna och systrarna) och då ska vi dansa som dom dansgudarna vi är.....!
Okej där överdrev jag lite.

Nu ska jag ut och göra varma mackor med mycket smält ost, mums!

Kramar / My

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0