Håkan Hellström

image5517


image5518

(ahahaha en bild säger mer än tusen ord.
och den här säger fan mer än "håkan o kims idiotleende)

för varje steg vi tog uppåt i trappan blev alla fyra skakigare och hispligare. rösterna gick upp i falsett och alla kinder blev röda. jag har aldrig stått och skakat rödblossande i en trappa för en man förr, magen lekte helt plötsligt cirkus och när man väl stod där framför honom och såg på honom så insåg man att han faktiskt finns på riktigt.
man får lov att vara fjortis och tretton år någon dag i sitt liv och det var absolut en sådan dag idag.
fick alla skivor signerade, en stor plansch och när han kom till sin nya skiva och skulle signera så flikade jag in med ett "kan du inte skriva till kim, så ingen kan sno den". att få mannen i sitt liv att titta upp på en och skratta, kan man begära mer?
när allt var klart fick jag en kram och det är VERKLIGEN INTE VARJE DAG SOM MAN GÅR HEMÅT OCH HAR KRAMAT HÅKAN HELLSTRÖM. och den det där obligatoriska "tack för att du kom" men jag tog det personligt hehehe.
nu kan jag dö lycklig, riktigt riktigt lycklig. mina leder gör ont och skakar än och världens största leende vill inte sova än.
image5519

/kim

Kommentarer
Postat av: marie

åh. hade vart underbart att vara där ju! (även om min tid med håkan antagligen är över)

2008-03-27 @ 19:51:46
URL: http://bapaba.blogg.se
Postat av: Anonym

Halloj! Vill du vara med och tävla om vårens sötaste underkläder? Då får du skynda dig för i morgon utses vinnaren.

http://flachsan.blogg.se/1206035749_tvlings_dags.html

Lycka till!

2008-03-27 @ 19:54:23
Postat av: N

Inte lite fräck dator ändå, vad är det för ngn? :)

2008-03-27 @ 23:34:12
Postat av: Kim

Jag har tyvärr ingen aning..då hon inte brydde sig om att anlända hem idag utan kommer imorgon. Då ska jag visa upp henne i bloggen kan jag lova! :)

2008-03-28 @ 00:10:06
URL: http://threeofakind.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0