kärlek är ett brev skickat tusen gånger

klockan sex på torsdag är jag världens lyckligaste människa.
då har min största idol och dröm-man signering på folk å rock i malmö, vem kan det inte vara om inte håkan hellström?
sitter och tjuvlyssnar på hans nya album "för sent för edelweiss" och det blir bättre för varje lyssning. det blir så ibland med hans låtar.. tillslut är det dom som äter en och inte tvärtom.
och i slutet av maj ska jag se honom live siesta (festival i hässleholm)
åh, svimfärdighet och en massa klappande hjärtan.

men vad ska man säga till honom..?
vad säger man till en man som har hört allt?
vad säger man till en man som har svar på allting?


image5493


förresten, jag utlovade en påskpresent. jag är lite velig och vill inte ge den egentligen när jag tänker efter två extra gånger men jag ska nog få tummarna loss ikväll.

/kim

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0