Krångel

gud vad blogg.se har krånglat på sistone..varje gång jag har velat skriva ett litet inlägg har hela bloggen varit emot mig!
hoppas att ni gillade min blogg som jag gav ut igår, den har iaf rasat i antalet besökare..sen om det håller i sig får man se :)

imorgon är då dagen d.. dagen då jag ska få se håkan hellström för första gången på riktigt. skäms lite över att inte ha gjort det förr men min avdyrkning började precis några veckor efter att han var här i malmö sist..
känner mig som en liten pop-flicka på 14 år när jag ständigt ältar denna man i bloggar men det får ni ta!
ska försöka få fram ett foto också så ni får se imorgon..

i slutet av veckan inväntar jag en liten leverans hem till mig. en dator!
som ni kanske såg i höstas så fick jag en laptop..men det var en laptop som inte fick leva så länge. denna man (döpte ju honom till bertil) krånglade och när jag väl försökte fixa det på egen hand så dog han.
ja.. lite damm = dammsugare för mig och inte visste jag att en dammsugare dödar kretsar om den kommer för nära en laptop och där satt jag med en livlös liten dator i min hand och en dammsugare i andra och grät. ibland blir jag en sådan brat..men det är bara för att jag är skorpion och har en vilja av stål.. är inte bortskämd någonstans egentligen.
men i slutet av veckan kommer hon hem till mig. moneypenny, min älskade moneypenny.
hon fick heta det för det är lite av en james bond-dator för mig.. man behöver inte ens skriva in lösenord för att logga in på den utan man kan bara sätta sitt finger på en liten platta så läser den av ens fingeravtryck!
jag har aldrig haft en sådan och då är det värsta 007-tekniken för mig.

image5511

till minne av bertil, föddes 071104 - och dog typ tre veckor senare

nu ska jag sova, god natt
puss! /kim

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0