Krull

Jag hade en riktigt bra hårdag igår när jag skulle ut och festa! Måste tipsa om en hårprodukt som jag köpte sist jag var och klippte på på Larson&Lange. Osis + Dust it, från Schwarzkopf heter det.

image5195

Det är som ett vitt pulver som du pepprar över håret och sedan bara rufsar du till ditt hår som du vill ha det. Frisyren stannar precis så som du stylar det hela natten lång! Till och med nu när jag vaknat, snart 20 timmar senare är håret nästan lika snyggt som det var när det var nystylat. Det kostade ca 120kr och varar länge.

image5196

Jag som redan har så lockigt hår lockade till det lite extra med min afro-locktång, 9 mm.

image5197

För att piffa upp frisyren ytterligare så snodde jag ihop en svart rosett på två minuter, band fast den på en hårnal och satte på plats.

image5198

Så, nu var det slut med skönhetstipsen, haha!

Kram Liza

Kommentarer
Postat av: - PiggyLotten, Elin

Verkar ju smart! Något jag borde testa kanske, mitt hår är fruktansvärt bångstyrigt! ;) Kul med många bilder i inlägget föresten :) Tack för en bra blogg!

2008-03-03 @ 22:27:48
URL: http://www.piggylotten.blogg.se
Postat av: Beckan

alltså, ni e tyvärr lite efter i modevärlden nu tycker jag. ni
var bättre innan... jaja 2 bad 4 u.. jalla bye

2008-03-04 @ 11:43:52
Postat av: Liza

Beckan - Ja, hur ska vi kunna sova om nätterna? Paniiiik! haha.

2008-03-04 @ 12:05:49



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0