Påskafton

image5464
Här är då lite bilder ifrån vår eviga påskafton ^^

På första bilden ser man mig och Kim på en romantisk middag, haha Skämt o sido, alla andra hade inte satt sig vid bordet ännu. Kim och jag är alltid först framme med att grabba maten.

På bilden till höger ser vi brossan och en siluett-liknande figur som ska likna Liza's pojkvän.
Längst ner ser vi en liten bild av bonussyster Sara, Thomas och Mamma.
image5465
Här ser vi mig och Liza, lite påskpynt och längst ner våra delikata kladdkak's-muffins med hemmagjord hallonglass!
image5466
Efter en massa mat och magont så satte vi oss ner och spelade Schlager-spel!
Jag (My) och min kära Sara vann överlägset *applåder*

Nu äntligen har det blivit lite tyst i lägenheten. Imorgon väntar förmodligen en middag hemma hos pappa.

Glad påsk på er!
image5467
Kramar!

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0