Sneakers

Nu när våren är här, eller sakta närmar sig iaf :) Så har det blivit dags för nya vårskor. Finns det något härligare än att kunna ta på sig ett par sneakers och ljusa jeans till en tee? Åh, det är så vår!

Då jag jobbar inom Nilson Group-koncernen så får jag bland annat personalrabatt på Radical Sport. Jag och pojkvännen ska nog ta en tur över till Köpenhamn nästa vecka och inhandla lite vårskor där. (det finns i Malmö också, men vi vill göra en liten utflykt :) )

Dessa väljer jag mellan:

image5296
Adidas, 699kr



image5297
Puma, 899kr

image5298

Reebok, 899kr


Sen ett par såna är ett måste lite längre fram! :

image5299

Fast det vet jag att Skopunkten får in för 149kr istället för 699kr som dessa från Lacoste kostar, så det kör jag hellre på ^^

Kram Liza

Kommentarer
Postat av: Lilla Fröken

Kommer skorna från Skopunkten likna de från Lacoste, Lisa?

2008-03-10 @ 13:09:46
URL: http://ellikaramelli.blogg.se/
Postat av: Sofia

Vet du när skorna hos Skopunkten kommer? Och kommer de finnas i flera färger? Jag är i stort behov av tygskor:P

2008-03-10 @ 17:22:25
URL: http://sofiasfashion.blogg.se
Postat av: Liza

Lilla fröken, Sofia: Ja, dom kommer nästa se exakt likadana ut som Lacoste-skorna faktiskt! Ska se om jag kan få till en bra bild imorgon ur kollektionspärmen för att visa. Dom är jätte söta! Dock dröjer det ett tag tills dom kommer in.. typ en månad eller så. Dom finns i svart och i vitt men liknande i bland annat rosa kommer cokså komma! Kraam!

2008-03-10 @ 20:44:30



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0