Sommarskor

Vi fick in nya sommarskor Skopunkten förra veckan och såklart måste jag bara lägga undan mina favoriter inför kommande soliga dagar! :)

Snacka om att blir förvånad när jag klickade in mig på Radical Sports-hemsida och såg nästan identiska skor som dom jag la undan men mer än dubbelt så dyra!

Självklart handlar det om märket. Dom på Radical är från Fred Perry och mina från Skopunkten. Men det är ju faktiskt bara tygskor! Aldrig att jag hade lagt 500kr för ett par skor av tyg när jag kan få dom för underhalva priset på Skopunkten :)

image5415

image5416
Jag och My har lagt undan varsin vit och blå :)

Dom är riktigt snygga på med! Ska fota på jobb imorgon.

Kram Liza

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0