Spontan-mys!

image5254

Vad fattas på dessa bilderna?
JO, någon o dela denna underbart gudomliga Ben&Jerry-glass med ^^

Fick ett spontan-sms ifrån min Nathalie innan idag där det stod :

"Har du lust att få lite besök i eftermiddag? Jag behöver lite sällskap och Lykke Li efter mitt prov! Är du hemma?"

Tog inte många sekunder förrän jag var iväg och köpte godsaker :)

Imorgon ska jag mysa med syster i stan också, skulle igentligen göra det idag om hon inte somnat, hahaha <3
inte lätt o va trött.


/ My

Kommentarer
Postat av: Therese

Synd att man inte gillar glass, är rätt nyfiken på ben&Jerry glassen som alla pratar om haha.
ha en bra dag! :)

2008-03-06 @ 15:40:29
URL: http://tezzas.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0